Monday, October 4, 2010

Teine sissekanne

"Wow, I'm amazed, I didn't know there's an Estonian language!"

Jah, sellised need britid juba on. Iseenesest pole ju viga, et üks haritud inimene ei tea, et eestlastel on oma keel (Nagu mida kuradit? Kas me sööme väljal rohtu ja suhtleme röhitsedes?), kuid selline inimene ei peaks teesklema, et ta tark on. Või vähemalt võiks ta sellise (mitte)teadmise enda teada jätta. Olen kohanud suurt hulka rumalaid inimesi, kuid see-eest paistavad toredad ja targad inimesed silma nagu alasti Playboy modell raugaeas vanameeste keskel. Ja mul on au olnud paljuga neist ka tutvuda.

Läheb toredasti, sain ühe iirlasega tuttavaks, kelle hääldamatu nimi mul siiani meeles pole, kutsun teda lihtsalt iirlaseks. Ta kolis just Dublinist Londonisse ja kuna minagi vahetasin väiksema pealinna suurema vastu on meil midagi ühist ja oleme hästi läbi saama hakanud.

See nädalavahetus on transpordi mõistes veidi nõme olnud. Metrootöötajatel on mingi kuradi streik (Nagu ma aru sain, siis on neil vähemalt kord kuus üks, vist selleks, et inimestele meelde tuletada, et need metrood ei sõida niisama) ja terve metroovõrgustik on halvatud. Pidin 15-minuti vahemaa (metrooga) läbima 45-minutiga, sest pidin kolmes erinevas kohas ümber istuma ning bussid ei olnud variant, tipptunnil bussi astumine tähendab surma laiakslitsumise tagajärjel. Ma mõtlen vaikselt jalgratta hankimisele, kuid teen seda alles siis kui Londonit veidi rohkem tundma õpin - tuleb sigapalju odavam ja tõenäoliselt ka kiirem, oleneb kuhu kanti ma endale korteri saan.

Saatsin hunnikus CV-sid laiali, nüüd ootan natukene aega ja vaatan kui palju neid vastuseid tuleb. Homme kohaliku aja järgi kell kuus (eestis siis kell 8) õhtul on esimene tööintervjuu, vaatan, mis nad mulle räägivad. Annan siis miski aeg teada, kuidas sellega läks.

Ahjaa, Londonis on sellised asjad nagu Cycle-free Day, mis tähendab seda, et inimesed EI TOHI südalinnas jalgrattaga sõita, sest nähtavasti häirivad nad kohalike taksojuhte ja muud mootorsõidukiliiklust. Homme on üks selline päev.

Järgmise korrani.

2 comments:

  1. Kuule ma saan kohe kakskümmend aastat vanaks.

    Äkki lendad üheks päevaks Eestisse tagasi?

    ReplyDelete
  2. Wish it could be that simple. Ehk siis see aasta kahjuks mitte. Palju õnne though.

    ReplyDelete